თქვენი კალათა ცარიელია
მაღაზიაში გადასვლაჩვენ ვალდებულნი ვართ უზრუნველვყოთ ჩვენი პროდუქციის ხარისხი და თქვენი კმაყოფილება. ამისთვის გთავაზობთ გარანტიას, რომელიც მოიცავს კონკრეტულ პირობებს და აღწერს პროცედურას ქარხნული დეფექტების შემთხვევაში გაცვლის ან დაბრუნებისათვის.
ქარხნული დეფექტები:
თუ შეძენილ ნივთში აღმოაჩენთ ქარხნულ დეფექტს, 3-თვიანი გარანტია ვრცელდება. ეს გარანტია უზრუნველყოფს, რომ ნივთი ან შეკეთდება, ან, თუ დეფექტის გამოსწორება შეუძლებელია, გაცვლის ან დაბრუნების წესების მიხედვით შეიცვლება.
გაცვლის ან დაბრუნების პოლიტიკა:
ნივთი შეიძლება გაიცვალოს ან დაბრუნდეს მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ გამოვლენილი ქარხნული დეფექტი ვერ შეკეთდება. ეს პროცესი უზრუნველყოფს, რომ თქვენ მიიღოთ პროდუქტი, რომელიც აკმაყოფილებს ჩვენს ხარისხის სტანდარტებს და თქვენს მოლოდინებს.
შეძენის დადასტურება:
გარანტიის მოქმედებისთვის აუცილებელია ნივთი წარდგეს გადახდის დამადასტურებელ დოკუმენტთან ერთად. თუ ასეთი დოკუმენტი არ არსებობს, ნივთი უნდა იყოს რეგისტრირებული ჩვენს მონაცემთა ბაზაში, რაც შეძენის დადასტურებად იმოქმედებს.
გარანტია არ ვრცელდება შემდეგ შემთხვევებზე:
დატეხილი ან დაკარგული ძვირფასი ქვები:
გარანტია არ ფარავს დატეხილ ან დაკარგულ ბრილიანტებს და სხვა ძვირფას ქვებს. ამ ელემენტების მთლიანობა სათანადო მოვლით უნდა შეინარჩუნოთ.
საფარის ფერის დაკარგვა:
გარანტია არ ვრცელდება როდიუმით ან ოქროთი დაფარულ ნივთებზე, რომელთაც არასწორი გამოყენების გამო დაკარგეს ფერი. ასეთი ნივთების ვიზუალური იერსახის შესანარჩუნებლად აუცილებელია სათანადო მოვლა.
ჩვენ მიზნად ვისახავთ, უზრუნველვყოთ ჩვენი გარანტიის პოლიტიკის მკაფიო და გამჭვირვალე აღწერა, რათა უზრუნველვყოთ თქვენი შეუფერხებელი და სასიამოვნო გამოცდილება ჩვენს პროდუქტებთან. თუ გაქვთ შეკითხვები ან გჭირდებათ დახმარება გარანტიის განაცხადის გაკეთებაში, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს.